Barvy pro malířské práce

Barvy pro malby interiérů

Z velmi širokého spektra dnešních materiálů si samozřejmě velmi pečlivě vybírám. Od barev klasických hlinkových přes barvy disperzní po malířské barvy vinylové, popřípadě barvy speciální difusně otevřené nebo naopak barvy vysoce omyvatelné. Vždy jde o konečný a nejvhodnější výsledek šitý na míru potřebám zákazníka a jeho nemovitosti.

U všech těchto materiálů jejichž pojivem a základní složkou je disperze nebo akrylát obecně platí, že tyto barvy snadněji drží svou bělost i stálobarevnost.

Pro držení sytých odstínů jsou nejvhodnější barvy vinylové, které si co do stálobarevnosti hravě poradí i se sytými odstíny jako je například sytě žlutá, červená, modrá, oranžová a jiné. Všechny barvy jsou zdravotně nezávadné, vhodné do dětských pokojů, nadstandardních bytů a reprezentativních interiérů, kde je kladen důraz na profesionalitu a čistotu.

CELKOVÝ VZHLED INTERIEROVÉ MALBY BY MĚL BÝT MATNÝ!

Můj tip!

  • Zero – pro matný vzhled.
  • Dulux (VinylMatt) – pro barevné řešení a omyvatelnost.
  • Pro méně náročné zákazníky tu máme starý dobrý Primalex – tradiční český výrobek.

Barvy pro fasády a střechy

Pro nátěry v exteriérech dnes existuje celá řada skvělých materiálů. Pro nátěry fasád jsou tu hned tři základní možnosti – akrylátové nátěrové hmoty. Jsou tu i vápenné a také již tolik sledované barvy termoizolační. Všechny tyto materiály prokazují velice dlouhodobou životnost a díky obsaženým UV filtrům i stálobarevnost.

Pro nátěry střech je dobré vědět, že v posledních letech udělaly obrovský boom vodou ředitelné nátěrové systémy. Celkem jednoduchá aplikace, krátká doba zasychání mezi jednotlivými nátěry a relativní cenová dostupnost. Jedinou nevýhodou těchto barev je nutná péče při přípravě povrchu před samotnou aplikací. Proto používám výkonné tlakové mytí a vždy kladu důraz na jeho bezchybné provedení.

  • Barvy na střechy Eternal, Detecha, Siko, Alkyton a jiné.
  • Barvy na fasády Zero, Weber, Baumit, Caparol, Casati, Chemie Slaný,

Preferujeme barvy Zero, nejde o marketingový tah nebo tahání z lidí peníze (větší náklady na materiál), ale jde o to, že za posledních 10 let neměnili původní recepturu ani složení materiálu.

U ostatních používaných materiálů se to až tak úplně říci nedá. To znamená, že místo třeba jedné zdi se musí vymalovat celý pokoj.